Digitaaliset palvelut ovat kiinteä osa tämän päivän liiketoimintaa. Menestyäkseen yritysten on kyettävä tarjoamaan maailmanluokan asiakaskokemusta. Varmistuakseen palvelujen saatavuudesta ja laadusta, digitaalisia palveluja tulee valvoa ja monitoroida reaaliaikaisesti.
Palvelujen saatavuuden tulee olla saumatonta ja häiriötöntä. Vain tämä takaa niin asiakkaiden kuin työntekijöiden tyytyväisyyden ja varmistaa hyvän asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan jatkuvuuden.
Etätyön yleistymisen ja joustavien työaikojen myötä palveluiden toimivuuden merkitys on kasvanut entisestään. Verkkoasiointi on lisääntynyt ja tuotteita sekä palveluja hankitaan yhä enemmän verkosta. Oletuksena on, että palvelut toimivat ajasta ja paikasta riippumatta.
Onko sinulla näkyvyys digitaalisten palvelujesi laatuun?